poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Kolejna garść ważnych informacji przed wyjazdem.

Przypominamy, że zbiórka przed wyjazdem będzie w czwartek, 22.08.2013. o godz. 5.10. Jak tylko patrol policyjny, który będzie kontrolował nasze autokary pozwoli nam wsiąść, zaczniemy pakowanie.

Ponieważ przy budynku LO jest remont i część parkingu jest niedostępna, więc aby nie blokować przejazdu autokarom prosimy, by parkować samochody przy ulicach wokół LO i Gimnazjum (ul. Dzielskiego z parkingiem przed kościołem, ul. Akacjowa, ul. Cieślewskiego, ul. XX Pijarów) i z bagażem dojść na parking LO (ul. Akacjowa 5).


Gdyby jeszcze ktoś z Państwa potrzebował fakturę, to proszę przesłać dane do faktury przez formularz na niniejszym blogu (faktura będzie wystawiona na kwotę za zakwaterowanie i wyżywienie dziecka, gdyż pozostałe koszty rozliczamy systemem gospodarczym).


Jeżeli chcą Państwo przekazać dodatkowe informacje pani pielęgniarce, która jedzie z nami na obóz, to będzie ona przy autokarze nr1. Przypominamy, by podać w domu lekarstwa dzieciom, które cierpią na chorobę lokomocyjną.

Prosimy Rodziców, by zarówno śniadanie jak i prowiant na drogę były lekkostrawne. Prosimy nie przesadzać ze słodyczami i napojami gazowanymi (bo wzmagają nudności). Podczas jazdy mamy zaplanowaną przerwę przy McDonald's w Krośnie.

W planie obozu mamy zabawę taneczną (tzw Wieś-party :), na którą każdy uczestnik potrzebuje lekko-obciachowe ubranie (coś śmiesznego, ale nie chodzi tu o przebranie za jakąś postać, lecz bardziej pewne ucharakteryzowanie się). Myślę, że nasza kreatywna młodzież doskonale sobie z tym poradzi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz